Medborgarkontoret

Uddevalla kommun har ett Medborgarkontor. Det ligger i Rådhuset på Kungstorget, Uddevalla centrum.

Medborgarkontoret kan hjälpa till med att svara på frågor om Uddevalla kommun. Du kan till exempel få hjälp med att hitta information om kommunen eller andra myndigheter. Här kan du också berätta vad tycker om det som kommunen gör.  

Du kan få veta om det finns bostäder som är lediga. Här kan du berätta gratis att din bostad är ledig. Du kan också få använda dator och titta på utställningar.

Återställ
Kontakt
Mer information
Sidan kontrollerad 2010-08-12
Kommentera sidan Siv Torstensson
Skicka e-post    Besöksadress: Varvsvägen 1, Uddevalla    Postadress: Uddevalla kommun, 451 81 Uddevalla
Telefon: 0522-69 60 00, Automatisk telefonist 0522-69 70 00
Organisationsnummer: 212000-1397