Inspiration för företagare och kulturaktörer

Är du nyfiken på vad framgångsrika företagare gör annorlunda? Media är varmt välkomna till Inspirationsdagen på Biostaden Uddevalla den 11 maj. Under dagen inspirerar bland annat ekonomiexperten Charlie Söderberg, känd från tv-program som Lyxfällan och Plus.

Inbjudan Inspirationsdagen

– Jag kommer att ge företagarna konkreta verktyg som hjälper dem att bli rika på sitt företagande, säger Charlie Söderberg.

Inspirationsdagen riktar sig till alla företagare och kulturaktörer som vill göra bättre affärer. Tydliga strategier för att skapa ett mer framgångsrikt företag utlovas. Årets inspirationsdag innehåller evenemanget ”Så bygger du ditt drömföretag”, (som är en del av Mitt Företag-turnén, Sveriges största företagarturné).

Ur programmet:

• ”Så blir du rik på ditt företagande” med Charlie Söderberg.

• ”Livet på 500 dagar”, entreprenören och författaren Gustaf Oscarsson berättar om hur han skapat drömlivet på sina egna villkor med sitt livsprojekt.

• Stjärnföretagaren 2017 i Fyrbodal utses. Vinnaren går vidare till finalens i Stockholm. I tävlingen hyllas företagare som verkligen vågar sticka ut.

Tid och plats för Inspirationsdagen:
Torsdag 11 maj klockan 11.30-16.30, Biostaden Uddevalla

Mer information om evenemanget: https://mittforetag.com/evenemang/uddevalla-bohuslan/

Pressinbjudan

För mer information kontakta gärna:

Sophie Carling
Näringslivsutvecklare, Tillväxtavdelningen